Carnati in vin

Iti trebuie:

  • 4 carnati de porc
  • 200 ml vin alb
  • piper
  • 1 bucata de unt
  • patrunjel verde tocat
  • 1 kg cartofi

Pregatesti asa:

  1. lei o cratita si pui carnatii impreuna cu 200 ml vin alb si piper.
  2. Lasi sa fiarba carnatii timp de 10 minute acoperiti.
  3. In sosul ramas pui o bucata de unt, patrunjel verde tocat si ii torni peste carnati.
  4. Cand sunt gata, servesti carnatii cu garnitura de cartofi fierti sau copti in coaja.
  5. Daca iti place gustul specific, poti pune in vin si cateva cuisoare.

Portii:  4 portii
Pregatire: 30 minute

Citeste articolul integral

About cotnari

Compania COTNARI este inima podgoriei Cotnari din anul 1948. Dragostea localnicilor pentru cresterea si rodul vitei de vie ne-a invatat sa pretuim fiecare boaba purtatoare de soare si sa impartasim cu ceilalti bucuria vietii.
Acest articol a fost publicat în Mancaruri si vin. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la

  1. Morom3t3 spune:

    Eu am facut odata o reteta din asta, cu vin: tocana de muschi de vita, cam asa se chema. Cerea acolo vin alb insa eu am pus rosu, ca nu aveam. Rezultatul: aroma de ciuperci. Mi-a placut tare mult. A devenit reteta mea prefereata?

    Eu cred ca astia folosesc vinul alb ca sa nu strice aspectul mancarii. Este?
    Azi o sa incerc retata asta, dar cu vin rosu.

Lasă un răspuns

